Про користь абонентського юридичного обслуговування

      У даній статті ми хочемо здійснити аналіз необхідності та визначити користь абонентського юридичного обслуговування для суб’єктів господарської діяльності (підприємств тощо). Послуга абонентського обслуговування компаніями з надання юридичних послуг набула масового розповсюдження на ринку юридичних послуг в Україні відносно недавно. Дана практика прийшла до нас із Сполучених Штатів Америки. 

     Принцип абонентського юридичного обслуговування можна охарактеризувати як: «передаю зовнішньому консультанту та виконавцю те, що він робить краще за інших». Досвід США та певного ряду європейських країн свідчить, що передача на виконання певних, не властивих для підприємства функцій, іншим спеціалізованим організаціям є досить практичним та вигідним, як в економічному сенсі, так і з огляду ефективності виробничих процесів. Для більш детального розуміння корисності абонентського юридичного обслуговування для підприємства, хочемо навести перелік витрат, які здійснюють суб’єкти господарської діяльності при функціонуванні штатного юриста або юридичного відділу, а саме: 

          ♦ на заробітну плату;

          ♦ сплата ЄСВ та інших податків;

          ♦ облаштуванням робочого місця (виділення приміщення для роботи);

          ♦ забезпеченням комп’ютерною технікою, мобільним зв’язком, канцелярськими засобами;

          ♦ надання щорічних відпусток, лікарняних;

          ♦ витрати на підвищення кваліфікації юриста, тренінги, семінари, та інше.

Даний перелік можна продовжувати безліччю іншими дрібними, непередбачуваними витратами, які несе чи може нести підприємство для функціонування його юридичного відділу/департаменту. При цьому, абонентське юридичне обслуговування у співвідношенні з вищезгаданими економічними витратами підприємства, володіє цілим спектром переваг:

           ♦ головною перевагою є те, що кожний юрист юридичної компанії спеціаліст певної галузі права. А тому юридична компанія зможе надати широкий спектр послуг. Тоді як штатний юрист підприємства, не в змозі досконало знати всі тонкощі різних галузей права;

           ♦ під час абонентського юридичного обслуговування у вас буде не один чи два працівника, а ціла команда висококваліфікованих юристів та адвокатів;

           ♦вам не прийдеться виконувати норми трудового законодавства, які стосуються юридичного штату (надавати відпустку юристу(ам) та її оплачувати, немає проблем з юристом, якщо він захворіє, адже послуги зовнішньої компанії надаються цілим штатом юристів, а також робочий час юриста компанії абонентського обслуговування становить 24/7, а не як штатного 8 годин);

           ♦ вам, також, не прийдеться сплачувати заробітну плату працівникам юридичного відділу, що тягне за собою відсутність додатково обтяження у вигляді сплати ЄСВ та інших податків;

           ♦ не потрібно виділяти кошти на обладнання офісу та інших витрат на професійний розвиток юриста. Адже юридична компанія самостійно забезпечує своїх працівників належним обладнанням.

           ♦при цьому, у вас буде фіксована абонентська плата за юридичні послуги, яка спрощує планування бюджету.

     Юридична компанія, при наявності договору з клієнтом, бере на себе відповідальність і обов’язок виконати доручення свого клієнта. При укладенні договору на абонентське обслуговування з юридичною компанією у власника «вже не болить голова» від великої кількості вищевикладених питань, пов’язаних з утриманням штатного працівника. У юридичної компанії з’являються договірні зобов’язання перед підприємством і відповідно відповідальність перед ним же. Тому ми вважаємо, що абонентське юридичне обслуговування являється тим важливим механізмом для підприємства, що забезпечуватиме високу ефективність його господарського функціонування, оскільки зможе надати юридичні послуги та допомогу, в будь-якій сфері юриспруденції і таке обслуговування не буде нести для підприємства зайвих непередбачуваних економічних затрат.

З повагою, юридична компанія «Фіделіум Груп»