- Благодійний фонд
- ТОВ
- ФОП
- Громадська організація
- ОСББ
Якщо Ви прийняли рішення створити благодійний фонд в Україні, важливо правильно оформити документи: статут, протоколи, реєстраційні заявки і провести реєстрацію.
Реєстрація благодійного фонду - тривалий процес, при якому слід враховувати ряд правових аспектів. Крім того, необхідно присвоїти статус некомерційної організації для застосування особливої моделі оподаткування, що не відбувається автоматично після відкриття фонду.
При самостійній реєстрації можна допустити ряд помилок, які тягнуть за собою небажані наслідки аж до накладення штрафів:
- відсутність чіткого формулювання повноважень виконавчого органу;
- недостатність компетенції загальних зборів;
- неправильно прописані цілі благодійного фонду;
- відсутність особливих положень в статуті для подальшого присвоєння статусу некомерційної організації.
Коли підприємець починає збільшувати масштаби і виникають питання про наймання співробітників, укладанні контрактів з великими підприємствами, закупівлею товарів великими партіями, участі в тендерах, залучення інвестицій та нових партнерів - оптимальним варіантом буде створення ТОВ.
Перед початком процедури реєстрації бізнесу в Україні важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення.
Для відкриття громадської організації необхідно юридично правильно оформити пакет документів: статут, протокол, відомість про органи управління, реєстр осіб, реєстраційні заявки і провести державну реєстрацію в Мін'юсті.
Якщо мешканці багатоквартирного будинку прийняли рішення ефективно управляти своїм майном - створення ОСББ стане розумним рішенням.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте реєстрацію БФ професіоналам, щоб почати бізнес вже сьогодні

Втрата часу.
Приблизно 7 днів йде у засновників на вивчення вимог законодавства, підготовку і подачу пакету документів на реєстрацію благодійного фонду.

Тільки 45% комплектів документів проходять реєстрацію.
При реєстрації благодійного фонду існує дуже багато "підводних каменів" в підготовці документів, які наші юристи знають і враховують в роботі.

Складність у виборі компетентного партнера - юриста для вирішення задачі
Основні помилки при самостійній реєстрації благодійного фонду
Самостійна реєстрація БФ
- Нерозуміння процесу реєстрації благодійного фонду
- Тривала комунікація з бюрократичними державними органами
- Відмова в реєстрації змін через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки реєстраційного органу: некоректні дані про склад засновників та керівника, некоректно зазначені види діяльності та юридична адреса, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління юрособою
Реєстрація БФ з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо відкриття благодійного фонду в Києві
- Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
- Допоможемо при виготовленні печатки і відкритті розрахункового рахунку в банку
- Поставимо на облік в органах фіскальної служби
- Отримаємо рішення про присвоєння статусу некомерційної організації
Етапи реєстрації благодійного фонду

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і комунікація з реєстратором, попередній звіт про виконані дії.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача результату роботи.

СТРАТЕГІЯ
Консультація про подальші дії клієнта.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи реєстрації БФ

Поширенні запитання
-
Які документи потрібні для реєстрації БФ?
-протокол загальних зборів засновників про створення БФ;
- статут;
- паспорт і ІПН всіх засновників, а в разі якщо учасниками виступають юридичні особи, необхідні дані про власників і структура організації.
- наказ, паспорт, ІПН органу управління;
- реєстраційна картка;
- при первинній реєстрації сплата адміністративних зборів не передбачена;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Документація подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.
-
Потрібно платити податки чи можна створити юрособу як некомерційну організацію?
Відповідно до Податкового кодексу України благодійний фонд має право скористатися пільгою щодо сплати податку на прибуток.
Для застосування пільги необхідно:
- зареєструватися як некомерційна організація;
- внести БФ до Реєстру неприбуткових організацій;
- прописати норму в статутних документах про заборону на розподіл доходу і положення про ліквідацію, в разі якої активи БФ будуть зараховані до доходу держави або передані некомерційній організації.
Крім того, фонд звільняється від сплати ПДВ, однак, в разі вчинення БФ операцій не пов'язаних з його цілями і завданнями - податкові зобов'язання можуть виникнути.
Варто відзначити, що фонд зобов'язаний подавати контролюючим органам звітність та сплачувати інші податки і обов'язкові платежі. -
Чи потрібна юридична адреса?
БФ є юрособою, у якої повинна бути юридична адреса. Це може бути адреса будь-кого з засновників, купівля юридичної адреси або місцезнаходження орендованого приміщення.
-
Чи потрібно платити збори/адміністративні платежі?
Ні, не потрібно.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 24 годин з моменту подачі документації.
-
Чи потрібно реєструвати символіку?
Символіка реєструється виключно для політичних партій та громадських організацій. Благодійний фонд реєструє торгову марку.
-
Чи потрібен ЕЦП?
Без електронного цифрового підпису юридична особа не зможе подавати податкову і статистичну звітність.
-
Чи може реєстратор відмовити в оформленні?
У разі невідповідності пакета документів вимогам законодавства, а також при подачі документації в неповному обсязі або особою, яка не має на те повноважень - у реєстрації буде відмовлено.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу, в тому числі проведення загальних зборів?
Юристу можна делегувати проведення загальних зборів учасників, підготовку протоколу і статуту. А також доручити безпосередню комунікацію з реєстратором, постановку юрособи на облік в органи фіскальної служби, отримання рішення про включення до реєстру неприбуткових організацій, виготовлення печатки, реєстрацію символіки, отримання ЕПЦ і супроводження відкриття розрахункового рахунку в банку.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта?
Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.
-
Які документи потрібні для відкриття рахунку в банку?
-виписка з ЄДРПОУ;
- статут;
- наказ про призначення керівника;
- рішення фіскальних органів;
- картка зі зразками підписів і відбиток печатки;
- печатка;
- опитувальний лист банку;
- обов'язкова присутність виконавчого органу.