- ТОВ
- ФОП
- Благодійний фонд
- Громадська організація
- ОСББ
Коли підприємець починає збільшувати масштаби і виникають питання про наймання співробітників, укладанні контрактів з великими підприємствами, закупівлею товарів великими партіями, участі в тендерах, залучення інвестицій та нових партнерів - оптимальним варіантом буде створення ТОВ.
Перед початком процедури реєстрації бізнесу важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення для компанії. Важливо визначитися з найменуванням, розміром статутного капіталу, юридичною адресою, КВЕД та системою оподаткування.
Відкрити ТОВ можна з ПДВ, загальною або спрощеною системою оподаткування. Це залежить від діяльності, якою планує займатися компанія, поставлених цілей і доходів. Потрібно правильно розробити статут, протокол, заповнити реєстраційну картку та провести державну реєстрацію.
При самостійній реєстрації підприємства допускаються помилки, які тягнуть за собою небажані наслідки аж до накладання штрафів:
- відсутність чіткого формулювання повноважень директора;
- недолік компетенції вищого органу управління;
- невірно обрані види діяльності;
- невірне формулювання положень в статуті, що призводить до позбавлення засновників ряду прав, наприклад, успадкування або продажу частки, виходу з товариства, тощо;
- некоректне складання протоколу, який не відповідає вимогам і не відображає волевиявлення учасників.
Перед початком процедури реєстрації бізнесу в Україні важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення.
Якщо Ви прийняли рішення створити благодійний фонд в Україні, важливо правильно оформити документи: статут, протоколи, реєстраційні заявки і провести реєстрацію.
Для відкриття громадської організації необхідно юридично правильно оформити пакет документів: статут, протокол, відомість про органи управління, реєстр осіб, реєстраційні заявки і провести державну реєстрацію в Мін'юсті.
Якщо мешканці багатоквартирного будинку прийняли рішення ефективно управляти своїм майном - створення ОСББ стане розумним рішенням.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Доручіть реєстрацію ТОВ професіоналам, аби почати бізнес вже сьогодні

Втрата часу - більше 50% підприємців втрачають від 36 до 72 годин, щоб розібратись як правильно реєструвати ТОВ.

30% відмов отримують підприємці через неправильно заповнені документи

Складність у виборі вповноваженого партнера - юриста для вирішення задачі
Основні помилки при самостійній реєстрації ТОВ
Самостійна реєстрація ТОВ
- Нерозуміння процедури відкриття юридичної особи в Україні
- Тривале спілкування з бюрократичними державними органами і втрата часу
- Відмова в реєстрації через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки реєстраційного органу: неповні відомості про директора і засновників, некоректно зазначені види діяльності та юридична адреса, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління юридичною особою
Реєстрація ТОВ з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити комплект документів щодо реєстрації підприємства в Києві
- Зареєструємо юридичну особу протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
- Посприяємо при виготовленні печатки і відкритті розрахункового рахунку в банку
- Допоможемо обрати систему оподаткування
- Поставимо на облік в органах фіскальної служби
Етапи реєстрації ТОВ

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і спілкування з реєстратором.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача замовнику результату роботи.

СТРАТЕГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Консультація щодо подальших дії.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи реєстрації ТОВ

Поширенні запитання
-
Чи можна отримувати гроші від бізнесу без оформлення ТОВ?
Ні, здійснювати підприємницьку діяльність без оформлення ТОВ законодавством заборонено. Проте відкриття ТОВ надає більші можливості для ведення економічної діяльності. За такою формою організація може займатися фактично будь-яким напрямком.
-
Які документи потрібні для реєстрації ТОВ?
- протокол загальних зборів засновників про створення товариства;
- статут;
- паспорти та ІПН засновників. У випадку, якщо учасником виступає юрособа - резидент, необхідні дані про власників і витяг з ЄДРПОУ. Якщо учасниками виступає юрособа - нерезидент, надається структура власності;
- реєстраційна картка;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Пакет документів подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.
-
Як обрати КВЕДи?
Вибір кількості видів діяльності законодавством необмежений. Але потрібно обрати один основний. Деякими видами діяльності можливо займатись маючи ліцензію. У статуті ТОВ вказують усі види діяльності, якими компанія планує займатися, а також які знадобляться в майбутньому.
-
Чи потрібна юридична адреса?
ТОВ є юрособою, у якої повинна бути юридична адреса. Можна оформити покупку юридичної адреси або вказати місцезнаходження орендованого або власного приміщення.
-
Що краще вибрати: модельний статут або розроблений юристами?
Статут товариства з обмеженою відповідальністю розробляється відповідно до типового статуту, проте, законом допускається можливість включення в нього додаткових положень, які будуть регламентувати діяльність підприємства і не будуть порушувати законодавство.
-
Чи потрібен корпоративний договір між партнерами?
Укладення такого договору не є обов'язковою умовою для бізнесу, проте, це єдиний юридичний інструмент, здатний врегулювати більшість важливих питань створення, управління і розпорядження бізнесом в Україні.
-
Чи потрібно платити збори/адміністративні платежі?
При первинній реєстрації не потрібно оплачувати адміністративний збір або інші платежі.
-
Як швидко проводиться реєстрація ТОВ?
Протягом 24 годин з моменту подачі документації.
-
Чи потрібен ПДВ?
Залежить від поставлених цілей і діяльності, якою планує займатися компанія, а також суми передбачуваної виручки. Якщо фірма зареєстрована як платник єдиного податку - можна зареєструватися платником ПДВ за власним бажанням.
Якщо юрособа перебуває на загальній системі - можна також добровільно зареєструватися платником ПДВ. При цьому, якщо протягом останніх 12 календарних місяців сума поставки товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ сукупно перевищує 1 млн грн., - реєстрація платника ПДВ обов'язкова. -
Чи потрібен ЕЦП?
Без електронного цифрового підпису юрособа не зможе подавати податкову і статистичну звітність.
-
Чи може реєстратор відмовити в оформленні?
У разі невідповідності пакета документів вимогам законодавства, а також при подачі документації в неповному обсязі або особою, яка не має на те повноважень - в оформленні буде відмовлено.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу?
Юристу делегують проведення зборів, підготовку протоколу і статуту, доручають безпосереднє спілкування з реєстратором, постановку юрособи в органи фіскальної служби на облік, отримання витягу з реєстру платників єдиного податку або реєстру платників ПДВ, виготовлення печатки і відкриття розрахункового рахунку в банку.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта?
Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.