Пошук
fidelium
+38 (050) 674-32-27

Реєстрація Благодійного фонду

Реєстрація Благодійної організації в Києві в найкоротші строки, отримання статусу неприбутковості.

Отримати консультацію з нашими фахівцями

Довірте реєстрацію БФ професіоналам, щоб почати бізнес вже сьогодні

Втрата часу. <br> Приблизно 7 днів йде у засновників на вивчення вимог законодавства, підготовку і подачу пакету документів на реєстрацію благодійного фонду.

Втрата часу.
Приблизно 7 днів йде у засновників на вивчення вимог законодавства, підготовку і подачу пакету документів на реєстрацію благодійного фонду.

Тільки 45% комплектів документів проходять реєстрацію. <br> При реєстрації благодійного фонду існує дуже багато

Тільки 45% комплектів документів проходять реєстрацію.
При реєстрації благодійного фонду існує дуже багато "підводних каменів" в підготовці документів, які наші юристи знають і враховують в роботі.

Складність у виборі компетентного партнера - юриста для вирішення задачі

Складність у виборі компетентного партнера - юриста для вирішення задачі

Основні помилки при самостійній реєстрації благодійного фонду

Самостійна реєстрація БФ

  • Нерозуміння процесу реєстрації благодійного фонду
  • Тривала комунікація з бюрократичними державними органами
  • Відмова в реєстрації змін через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
  • Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
  • Помилки реєстраційного органу: некоректні дані про склад засновників та керівника, некоректно зазначені види діяльності та юридична адреса, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління юрособою

Реєстрація БФ з Fidelium

  • Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо відкриття благодійного фонду в Києві
  • Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
  • Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
  • Допоможемо при виготовленні печатки і відкритті розрахункового рахунку в банку
  • Поставимо на облік в органах фіскальної служби
  • Отримаємо рішення про присвоєння статусу некомерційної організації

Документи, які ви отримуєте після реєстрації

  • Протокол про створення БФ
  • Виписку з ЄДРПОУ
  • Статут
  • Опис

Етапи реєстрації благодійного фонду

ЗАЯВКА
ЗАЯВКА

Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

1
ПІДГОТОВКА
ПІДГОТОВКА

Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

2
РЕАЛІЗАЦІЯ
РЕАЛІЗАЦІЯ

Контроль і комунікація з реєстратором, попередній звіт про виконані дії.

3
РЕЗУЛЬТАТ
РЕЗУЛЬТАТ

Передача результату роботи.

4
СТРАТЕГІЯ
СТРАТЕГІЯ

Консультація про подальші дії клієнта.

5
Fidelium

Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення

Тарифи реєстрації БФ

Оптимальний

6500 грн

  • Консультація з усіх питань реєстрації благодійного фонду
  • Перевірка оригінальності назви
  • Опрацювання мети створення, цілей і завдань благодійного фонду
  • Підготовка статутних документів
  • Розробка структури керівних органів, схеми прийняття рішень благодійною організацією
  • Заповнення реєстраційної заяви
  • Подача документів на реєстрацію
  • Отримання документів, що підтверджують реєстрацію
  • Отримання статусу неприбуткової організації
  • Супровід отримання юридичної адреси

Преміум

10000 грн

  • Консультація з усіх питань реєстрації благодійного фонду
  • Перевірка оригінальності назви
  • Опрацювання мети створення, цілей і завдань благодійного фонду
  • Підготовка статутних документів
  • Розробка структури керівних органів, схеми прийняття рішень благодійною організацією
  • Заповнення реєстраційної заяви
  • Подача документів на реєстрацію
  • Отримання документів, що підтверджують реєстрацію
  • Отримання статусу неприбуткової організації
  • Супровід отримання юридичної адреси
  • Отримання довідки зі статистики
Ми захистимо вас від зайвої необхідності розбиратися в документах і спілкуватися з державними органами. Для нас реєстрація благодійного фонду - налагоджений робочий процес, при якому клієнти отримують експертний рівень обслуговування, комплексний підхід до створення бізнесу і вигідні умови подальшої юридичної підтримки!

Костянтин

Експерт у реєстрації

Костянтин
36 годин
ГОДИН СЕРЕДНІЙ ЧАС РЕЄСТРАЦІЇ
> 6000
ДОКУМЕНТІВ ГОТУЄМО ЗА РІК
52
РЕЄСТРАЦІЇ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РІК
277
КОНСУЛЬТАЦІЙ НАДАНО ЗА 2019 РІК
85 %
КЛІЄНТІВ ПРАЦЮЮТЬ З НАМИ ДАЛІ

Поширенні запитання

  • Які документи потрібні для реєстрації БФ?

    -протокол загальних зборів засновників про створення БФ;
    - статут;
    - паспорт і ІПН всіх засновників, а в разі якщо учасниками виступають юридичні особи, необхідні дані про власників і структура організації.
    - наказ, паспорт, ІПН органу управління;
    - реєстраційна картка;
    - при первинній реєстрації сплата адміністративних зборів не передбачена;
    - довіреність для уповноваженої особи.

  • Куди подавати?

    Документація подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.

  • Потрібно платити податки чи можна створити юрособу як некомерційну організацію?

    Відповідно до Податкового кодексу України благодійний фонд має право скористатися пільгою щодо сплати податку на прибуток.
    Для застосування пільги необхідно:
    - зареєструватися як некомерційна організація;
    - внести БФ до Реєстру неприбуткових організацій;
    - прописати норму в статутних документах про заборону на розподіл доходу і положення про ліквідацію, в разі якої активи БФ будуть зараховані до доходу держави або передані некомерційній організації.
    Крім того, фонд звільняється від сплати ПДВ, однак, в разі вчинення БФ операцій не пов'язаних з його цілями і завданнями - податкові зобов'язання можуть виникнути.
    Варто відзначити, що фонд зобов'язаний подавати контролюючим органам звітність та сплачувати інші податки і обов'язкові платежі.

  • Чи потрібна юридична адреса?

    БФ є юрособою, у якої повинна бути юридична адреса. Це може бути адреса будь-кого з засновників, купівля юридичної адреси або місцезнаходження орендованого приміщення.

  • Чи потрібно платити збори/адміністративні платежі?

    Ні, не потрібно.

  • Як швидко проводиться реєстрація?

    Протягом 24 годин з моменту подачі документації.

  • Чи потрібно реєструвати символіку?

    Символіка реєструється виключно для політичних партій та громадських організацій. Благодійний фонд реєструє торгову марку.

  • Чи потрібен ЕЦП?

    Без електронного цифрового підпису юридична особа не зможе подавати податкову і статистичну звітність.

  • Чи може реєстратор відмовити в оформленні?

    У разі невідповідності пакета документів вимогам законодавства, а також при подачі документації в неповному обсязі або особою, яка не має на те повноважень - у реєстрації буде відмовлено.

  • Чи можна всі дії делегувати юристу, в тому числі проведення загальних зборів?

    Юристу можна делегувати проведення загальних зборів учасників, підготовку протоколу і статуту. А також доручити безпосередню комунікацію з реєстратором, постановку юрособи на облік в органи фіскальної служби, отримання рішення про включення до реєстру неприбуткових організацій, виготовлення печатки, реєстрацію символіки, отримання ЕПЦ і супроводження відкриття розрахункового рахунку в банку.

  • Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта?

    Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.

  • Які документи потрібні для відкриття рахунку в банку?

    -виписка з ЄДРПОУ;
    - статут;
    - наказ про призначення керівника;
    - рішення фіскальних органів;
    - картка зі зразками підписів і відбиток печатки;
    - печатка;
    - опитувальний лист банку;
    - обов'язкова присутність виконавчого органу.

Миламед

Компания

Мы работаем с Фиделиум в течении года и всегда были в полной мере довольны результатом. Сотрудничество по вопросам юридического сопровождения текущей деятельности компании показало свою эффективность и финансовую обоснованность. Юристы компании оправдывали наши ожидания, а цены на услуги всегда были умеренны. Мы рады дать рекомендацию воспользоваться услугами Юридической компании "Фиделиум" любому, кто нуждается в помощи компетентных специалистов.

Юлия Курпатова

Фотограф

Я работаю в сфере фото-бизнеса более 5 лет. У меня возникла неприятная ситуация с использованием авторского фото, в связи с которой я вынуждена была обратиться к юристам. Компанию Фиделиум мне рекомендовали друзья. Причиной обращения послужило использование моей авторской фотографии застройщиком на рекламных щитах в метро без моего согласия. Юристами были проведены переговоры с нарушителем, по результату которых я получила существенную компенсацию. Отдельно хочу поблагодарить за условия предоставления услуг со стороны юркомпании, при которых мне не пришлось тратить свои средства – оплата была произведена за счет компенсации. Рекомендую всем, особенно если сталкиваетесь с нарушением ваших прав как автора.

Костюк Арина Петровна

Директор Intraceuticals Ukraine

Благодарим Юридическую компанию «Фиделиум» за профессионализм, надежность, помощь в реализации поставленных бизнес-планов и неординарном подходе к решению сложных юридических проблем. Непосредственная юридическая поддержка нашей компании на InterCHARM Украина с участием юристов на месте, позволила нам получить желаемый результат по работе с новыми клиентами. Рассчитываем на дальнейшее сотрудничество.

Петрань Виктория Владимировна

Глава Правления Общественной организации «Юнайтед Волонтирс»

Мы обратились в юридическую компанию “Фиделиум” для создания Общественной организации и получения помощи по всем сопутствующим вопросам. Юристы компании грамотно и быстро готовят все необходимые документы для регистрации. Буквально через несколько дней мы получили желаемый результат. Выражаем благодарность за высокую экспертность и умение в доступной форме предоставить юридическую консультацию по имеющимся вопросам.

Залишилися питання?

Cookies

Цей сайт використовує файли cookie. Більш докладні дані ви можете знайти
в політиці щодо захисту персональних даних