- ФОП
- ТОВ
- Благодійний фонд
- Громадська організація
- ОСББ
Перед початком процедури реєстрації бізнесу в Україні важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення.
Важливо визначитися з системою оподаткування, КВЕДами, розібратися чи потрібен ПДВ.
Крім того, необхідно розуміти, які саме документи необхідні для реєстрації, куди звертатися, як стати на облік в органах фіскальної служби. А також потрібно грамотно заповнити реєстраційну форму та провести державну реєстрацію.
Основні помилки при самостійній реєстрації ФОП:
- Невірно обрані види діяльності.
- Помилки в процесі постановки на облік в органах фіскальної служби та пенсійному фонді.
- Помилки в заповненні реєстраційної форми.
Коли підприємець починає збільшувати масштаби і виникають питання про наймання співробітників, укладанні контрактів з великими підприємствами, закупівлею товарів великими партіями, участі в тендерах, залучення інвестицій та нових партнерів - оптимальним варіантом буде створення ТОВ.
Якщо Ви прийняли рішення створити благодійний фонд в Україні, важливо правильно оформити документи: статут, протоколи, реєстраційні заявки і провести реєстрацію.
Для відкриття громадської організації необхідно юридично правильно оформити пакет документів: статут, протокол, відомість про органи управління, реєстр осіб, реєстраційні заявки і провести державну реєстрацію в Мін'юсті.
Якщо мешканці багатоквартирного будинку прийняли рішення ефективно управляти своїм майном - створення ОСББ стане розумним рішенням.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Доручіть реєстрацію ФОП професіоналам, аби почати бізнес вже сьогодні

Втрата часу - майже 90% підприємців втрачають від 36 до 72 годин, розбираючись у тому, як правильно реєструвати ФОП

Помилки при реєстрації - 40% підприємців припускаються помилок при підготуванні документів та виборі алгоритму дій при реєстрації ФОП

Мають складнощі при виборі вповноваженого партнера - юриста для вирішення задачі
Основні помилки при самостійній реєстрації ФОП
Самостійна реєстрація ФОП
- Нерозуміння процедури реєстрації ФОП
- Тривале спілкування з бюрократичними державними органами і втрата часу
- Відмова в реєстрації через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки реєстраційного органу: наприклад, некоректно зазначені види діяльності, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління бізнесом
Реєстрація ФОП з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити комплект документів, щоб зареєструвати ФОП в Києві
- Зареєструємо ФОП протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів і негайно їх виправимо
- Підберемо КВЕД
- Допоможемо вибрати оптимальну систему оподаткування
- Поставимо на облік в органах фіскальної служби
- Надамо подальше юридичне обслуговування
Етапи реєстрації ФОП

ЗАЯВКА
Ви залишаєте заявку або телефонуйте за номером +38 (063) 183 01 98.

АНАЛІЗ
Проведення аналізу з питання відкриття ПП, підбір КВЕД, вибір податкової системи.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Заповнення реєстраційної картки, подача комплекту документів реєстратору та отримання опису.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача всього пакету документації клієнта, звернення до податкової служби про отримання ЕЦП і Книги доходів.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи реєстрації ФОП

Поширенні запитання
-
Чи можна отримувати гроші від свого бізнесу, не реєструючи ФОП?
За незаконну підприємницьку діяльність в Україні накладаються штрафи. Крім того, активно розвивати і масштабувати бізнес, який знаходиться «в тіні» не вийде. Потрібен статус підприємця або юридичної особи.
-
Які документи потрібні для реєстрації?
- паспорт і ІПН фізичної особи;
- реєстраційна картка;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Пакет документів подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 24 годин з моменту подачі необхідного пакету документів.
-
Як відкрити рахунок в банку?
Для відкриття рахунку в банку необхідно надати ряд документів:
- паспорт і ІПН фізичної особи;
- виписка з ЄДРПОУ;
- витяг з реєстру платників єдиного податку/реєстру платників ПДВ;
- картка зі зразками підписів і відбиток печатки (за наявності печатки);
- опитувальний лист банку;
- обов'язкова особиста присутність фізичної особи-підприємця. -
Чи можна всі дії делегувати юристу?
Юристу делегують підготовку документів для реєстрації, підбір видів діяльності і системи оподаткування, доручають безпосереднє спілкування з реєстратором, постановку ФОП на облік в органи фіскальної служби, отримання витягу з реєстру платників єдиного податку/реєстру платників ПДВ, отримання ЕЦП і Книги доходів, виготовлення печатки і відкриття розрахункового рахунку в банку.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта з усіх питань?
Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.