- Громадська організація
- ТОВ
- ФОП
- Благодійний фонд
- ОСББ
Для відкриття громадської організації необхідно юридично правильно оформити пакет документів: статут, протокол, відомість про органи управління, реєстр осіб, реєстраційні заявки і провести державну реєстрацію в Мін'юсті.
Крім того, необхідно набути статусу неприбуткової організації для застосування особливої моделі оподаткування і відкрити розрахунковий рахунок в банку.
При самостійній реєстрації громадського об'єднання можуть виникнути небажані наслідки через допущені помилки:
- недолік компетенції загальних зборів;
- відсутність чіткого формулювання повноважень керівника;
- неправильно прописані цілі ГО;
- відсутність особливих положень в статуті для подальшого присвоєння статусу некомерційної організації.
Коли підприємець починає збільшувати масштаби і виникають питання про наймання співробітників, укладанні контрактів з великими підприємствами, закупівлею товарів великими партіями, участі в тендерах, залучення інвестицій та нових партнерів - оптимальним варіантом буде створення ТОВ.
Перед початком процедури реєстрації бізнесу в Україні важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення.
Якщо Ви прийняли рішення створити благодійний фонд в Україні, важливо правильно оформити документи: статут, протоколи, реєстраційні заявки і провести реєстрацію.
Якщо мешканці багатоквартирного будинку прийняли рішення ефективно управляти своїм майном - створення ОСББ стане розумним рішенням.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте реєстрацію ГО професіоналам, щоб почати бізнес вже сьогодні

Втрата часу.
Приблизно 7 днів йде у засновників на вивчення вимог законодавства, підготовку і подачу пакету документів на реєстрацію громадської організації.

Тільки 45% комплектів документів проходять реєстрацію.
При реєстрації громадських організацій існує дуже багато "підводних каменів" в підготовці документів, які наші юристи знають і враховують в роботі.

Складність у виборі компетентного партнера - юриста для вирішення задачі
Основні помилки при самостійній реєстрації громадської організації
Самостійна реєстрація ГО
- Нерозуміння процесу реєстрації некомерційної організації
- Втрата часу при комунікації з бюрократичними державними органами
- Відмова в оформленні ГО через неповний пакета реєстраційних документів або неправильній їх підготовці
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки реєстраційного органу: помилкові дані про склад засновників та керівника, некоректно вказана юридична адреса та види діяльності, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління юрособою.
Реєстрація ГО з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично правильно оформити документи щодо реєстрації громадської організації в Києві
- Зареєструємо юрособу протягом 1-2 днів
- Перевіримо оформлену документацію на наявність технічних помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
- Допоможемо при виготовленні печатки і відкритті розрахункового рахунку
- Поставимо на облік в органах фіскальної служби
- Отримаємо рішення про присвоєння статусу неприбутковості
Етапи реєстрації ГО

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і комунікація з Мін'юстом.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача результату роботи.

СТРАТЕГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Консультація про подальші дії.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи реєстрації ГО

Поширенні запитання
-
Які документи потрібні для реєстрації?
-протокол про створення ГО;
- статут;
- відомість про органи управління і реєстр осіб;
- паспорт і ІПН учасників. Якщо учасником виступає юрособа, необхідні дані про власників і витяг з ЄДРПОУ;
- реєстраційна форма;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Документи щодо реєстрації Громадських організацій подаються виключно до Міністерства юстиції України та його територіальних органів, а саме управлінь.
-
Потрібно платити податки чи можна створити юрособу як НКО?
Відповідно до Податкового кодексу України громадська організація має право скористатися пільгою щодо сплати податку на прибуток.
Для застосування пільги необхідно:
-зареєструватися як НКО;
-внести ГО до Реєстру неприбуткових організацій;
-прописати норму в статутних документах про заборону на розподіл доходу і положення про ліквідацію, в разі якої активи ГО будуть зараховані до доходу держави або передані іншій ГО.
Зверніть увагу, що ГО зобов'язана подавати контролюючим органам звітність та сплачувати інші податки і обов'язкові платежі. -
Чи потрібна юридична адреса?
ГО є юрособою, у якої повинна бути юридична адреса. Це може бути місцезнаходження орендованого приміщення, адреса засновника або придбання юридичної адреси.
-
Чи потрібно платити збори / адміністративні платежі?
При первинній реєстрації ГО відсутні будь-які адміністративні платежі.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 1 - 2 днів з моменту подачі документації.
-
Чи потрібно реєструвати символіку?
Символікою можуть виступати прапори, емблеми та інші відмітні знаки, які підлягають реєстрації. Символіка не повинна відображати назви інших країн, символи держави, порушувати права інших об'єднань або фізичних осіб. Наслідком порушень цих вимог буде відмова в оформленні.
-
Чи потрібен ЕЦП?
Без електронного цифрового підпису юрособа не зможе подавати статистичну та податкову звітність.
-
Що писати в статуті?
У статуті прописуються такі відомості:
- назва юрособи;
- цілі і види діяльності;
- права і обов'язки членів;
- порядок набуття і припинення участі в ГО;
- повноваження керівника;
- порядок звітності;
- правила оскарження дій, бездіяльності та рішень керівника;
- регламент витрачання коштів і джерела їх надходження;
- порядок про реорганізацію та саморозпуск. -
Чи може реєстратор в Мін'юсті відмовити в реєстрації ГО?
У разі невідповідності пакета документів законодавству, а також при подачі документації в неповному обсязі або особою, яка не має компетенції - в оформленні буде відмовлено.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу?
Юристу можна делегувати проведення загальних зборів учасників, підготовку протоколу, статуту та іншої обов'язкової документації. А також доручити безпосередню комунікацію з органами Мін'юсту, постановку юрособи на облік в органи фіскальної служби, отримання рішення про включення до реєстру неприбуткових організацій, оформлення символіки, виготовлення печатки, отримання ЕЦП і відкриття розрахункового рахунку.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта?
Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.
-
Який пакет документів необхідний для відкриття рахунку в банку?
-виписка з ЄДРПОУ;
-статут;
-протокол;
-наказ про призначення керівника;
-картка зі зразками підписів і відбитку печатки;
-печатка;
-опитувальний лист банку;
-обов'язкова присутність керівника.