- ОСББ
- ТОВ
- ФОП
- Благодійний фонд
- Громадська організація
Якщо мешканці багатоквартирного будинку прийняли рішення ефективно управляти своїм майном - створення ОСББ стане розумним рішенням.
Для реєстрації об'єднання співвласників багатоквартирного будинку необхідно юридично грамотно оформити документи і здійснити ряд дій: створити ініціативну групу, провести загальні збори, обрати членів правління, розробити статут і протоколи, заповнити реєстраційні форми і провести державну реєстрацію.
Крім того, необхідно отримати статус некомерційної організації для застосування особливої форми оподаткування, що не відбувається автоматично після створення юрособи.
При самостійній реєстрації можна допустити помилки, які тягнуть за собою небажані наслідки аж до накладення штрафів:
- відсутність чіткого формулювання повноважень органу правління;
- недостатність компетенції загальних зборів;
- неправильно прописані цілі об'єднання співвласників багатоквартирного будинку;
- відсутність особливих положень в статуті для подальшого присвоєння статусу некомерційної організації;
- створення ОСББ без повідомлення мешканців.
Коли підприємець починає збільшувати масштаби і виникають питання про наймання співробітників, укладанні контрактів з великими підприємствами, закупівлею товарів великими партіями, участі в тендерах, залучення інвестицій та нових партнерів - оптимальним варіантом буде створення ТОВ.
Перед початком процедури реєстрації бізнесу в Україні важливо з'ясувати ряд аспектів, які в майбутньому будуть мати ключове значення.
Якщо Ви прийняли рішення створити благодійний фонд в Україні, важливо правильно оформити документи: статут, протоколи, реєстраційні заявки і провести реєстрацію.
Для відкриття громадської організації необхідно юридично правильно оформити пакет документів: статут, протокол, відомість про органи управління, реєстр осіб, реєстраційні заявки і провести державну реєстрацію в Мін'юсті.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте реєстрацію ОСББ професіоналам, щоб почати бізнес вже сьогодні

Складна процедура створення ОСББ, яка вимагає уваги до всіх правових деталей і значної кількості часу.

При створенні кожного 2 ОСББ ініціатори припускаються помилок, які згодом можуть привести до скасування реєстрації в судовому порядку.

Нерозуміння того, що робити з участю власників, які не проживають на постійній основі в багатоквартирному будинку.
Основні помилки при самостійній реєстрації ОСББ
Самостійна реєстрація ОСББ
- Нерозуміння процесу реєстрації
- Тривала комунікація з бюрократичними державними органами
- Відмова в реєстрації через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки реєстраційного органу: неповні дані про орган правління, некоректно зазначені види діяльності та юридична адреса, а також інші помилки, які призводять до неможливості управління юрособою
Реєстрація ОСББ з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично правильно оформити документи щодо реєстрації ОСББ в Києві
- Зареєструємо юрособу протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
- Допоможемо при виготовленні печатки і відкритті розрахункового рахунку в банку
- Поставимо на облік в органах фіскальної служби
- Отримаємо рішення про надання статусу неприбутковості
Етапи реєстрації ОСББ

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і комунікація з реєстратором, отримання статусу неприбутковості в органах фіскальної служби.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача замовнику результату роботи.

СТРАТЕГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Консультація про подальші дії.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи реєстрації ОСББ

Поширенні запитання
-
Скільки людей можуть ініціювати створення ОСББ?
Для створення ОСББ потрібно провести установчі збори. Ініціювати його можуть не менше трьох власників квартир будинку.
-
Які документи потрібні для реєстрації ОСББ?
- протокол про створення ОСББ;
- статут;
- списки власників квартир з підписами про згоду створення ОСББ;
- реєстраційна картка;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Як отримати статус неприбуткової організації?
Такий статус можна отримати за умови реєстрації в порядку, визначеному Законом «про ОСББ» і якщо статут об'єднання містить заборону на розподіл прибутку між його членами.
-
Що краще вибрати: модельний статут або розроблений юристами?
Статут об'єднання розробляється відповідно до типового статуту, проте, законом обумовлена можливість включення в нього додаткових положень, які будуть регламентувати діяльність і не будуть порушувати законодавство.
-
Чи потрібно платити збори / адміністративні платежі?
Немає жодних платежів при первинній реєстрації.
-
Як швидко проводиться реєстрація ОСББ?
Протягом 24 годин з моменту подачі документації.
-
Чи може реєстратор відмовити в оформленні?
У разі невідповідності пакета документів вимогам законодавства, а також при подачі документації в неповному обсязі або особою, яка не має на те повноважень - в оформленні буде відмовлено.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу?
Юристу можна делегувати проведення загальних зборів, підготовку статуту та протоколу. А також доручити безпосередню комунікацію з реєстратором, постановку юрособи на облік в фіскальні органи, отримання рішення про внесення до реєстру некомерційних організацій, виготовлення печатки і відкриття розрахункового рахунку в банку.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати клієнта?
Юрист супроводжує клієнта комплексно або з окремих напрямків в залежності від клієнтського запиту.
-
Чи потрібно відкривати рахунок в банку?
ОСББ не зможе функціонувати без банківського рахунку. На нього зараховуються внески учасників і оплачуються обов'язкові та комунальні платежі.
-
Як провести збори засновників і розробити протокол?
Спочатку створюється ініціативна група, яка повинна складатися не менше ніж з трьох власників квартир. Далі група готує перелік всіх власників багатоквартирного будинку і скликає установчі збори. Скликання відбувається шляхом подання відповідного повідомлення власникам за 14 днів до його проведення. На зборах обирається голова, а також секретар, який веде протокол.
У протоколі про кожного учасника (власника або його представника) зборів зазначається:
- ПІБ;
- документ, який засвідчує право власності на житлову площу;
- номер квартири;
- загальна площа;
- документ, що підтверджує повноваження (для представника).
Протокол повинен містити відомості про дату і час проведення зборів, відображати питання порядку денного та кількість голосів по кожному окремому питанню. Кожен учасник зборів підтверджує протокол особистим підписом. -
Чи потрібна згода всіх мешканців будинку?
Для прийняття рішення про створення ОСББ необхідно, щоб проголосували 50% +1 голос власників.