- Зміна назви підприємства
Зміна назви підприємства тягне заміну всіх установчих документів, свідоцтв (ЄП, ПДВ), дозволів, ліцензій і печатки, що робить процедуру об’ємною і вимагає професійного підходу.
Важливо підібрати правильне найменування, орієнтуючись на можливу реєстрацію торгової марки в майбутньому. А також важливо, щоб назва не дублювалася з іншими компаніями.
При самостійному проведенні цієї процедури і оформленні всієї необхідної документації можна допустити ряд помилок і зіткнутися зі проблемами.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте проведення реєстрації змін професіоналам, щоб зосередитись на розвитку бізнесу і не втрачати дорогоцінний час

У 4 з 10 випадків причиною відмови в реєстрації змін є неправильно вибрана назва

Від 2 до 8 годин втрачають підприємці на відвідування державних органів для подачі документів
65% підприємців несуть додаткові витрати через відсутність комплексного підходу до реєстрації змін
Основні помилки і проблеми при самостійній зміні назви підприємства
Самостійна зміна
- Імовірність вибрати вже існуюче найменування, в результаті чого в реєстрації буде відмовлено
- Відмова в реєстрації змін через неповний комплект реєстраційних документів, неправильно підготовлений протокол, статут, реєстраційна картка
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Нерозуміння процесу при зміні назви юридичної особи
- Втрата часу при довгій комунікації з бюрократичними державними органами
- Помилки органу реєстрації: невірне внесення відомостей про назву підприємства
Зміна назви з Fidelium
- Посприяємо у виборі назви фірми, орієнтуючись на майбутній розвиток
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо зміни назви підприємства
- Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок з боку держорганів і негайно їх виправимо
Етапи оформлення зміни назви підприємства

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і комунікація з реєстратором, попередній звіт про виконані дії.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача результату роботи.

СТРАТЕГІЯ
Консультація про подальші дії клієнта.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи зміни назви підприємства

Поширенні запитання
-
Які документи потрібні для зміни розміру статутного фонду?
- протокол загальних зборів учасників;
- нова редакція статуту;
- реєстраційна картка;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Пакет документів подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.
-
Хто повинен подавати?
Виконавчий орган юрособи (директор), або довірена особа.
-
Чи потрібно платити збори / адміністративні платежі?
Обов'язковій оплаті підлягає адміністративний збір.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 24 годин з моменту подачі необхідного пакету документів.
-
Чи може реєстратор відмовити в реєстрації?
При відсутності повного комплекту документів, неправильного їх заповнення, некоректному статуті в новій редакції, невірно обраній назві - в реєстрації буде відмовлено.
-
Що робити, якщо реєстратор відмовив в реєстрації?
Потрібно привести документи у відповідність до закону і подавати на оформлення повторно.
-
Що робити, якщо була допущена помилка під час реєстрації?
Якщо помилка була допущена з вини реєстратора, заявник повідомляє про це орган державної реєстрації в паперовій або електронній формі. У день надходження повідомлення реєстратор виправляє допущену помилку безоплатно. Виправлення помилки, допущеної не з вини реєстраційного органу, здійснюється за плату.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу, в тому числі проведення загальних зборів?
Юристу можна делегувати проведення загальних зборів учасників, підготовку протоколу таких зборів, внесення змін до статуту та складання інших обов'язкових документів, необхідних для проведення реєстраційної дії. А крім того, доручити безпосередню комунікацію з реєстратором аж до кінцевого результату.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати ТОВ?
Юрист супроводжує підприємство комплексно або з окремих напрямків, в залежності від клієнтського запиту.
-
Яка назва найбільш вдала і правильна?
Назва не повинна бути аналогічною з уже існуючою, має легко запам'ятовуватися, відповідати роду діяльності і пробуджувати позитивні асоціації.