- Зміна юридичної адреси
Якщо Ви плануєте провести зміну адреси юридичної особи або оформити покупку юридичної адреси - є ймовірність зіткнутися з низкою труднощів.
Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте проведення реєстрації змін професіоналам, щоб зосередитися на розвитку бізнесу і не втрачати дорогоцінний час
Від 24 до 72 годин втрачає підприємець на пошук компетентного юридичного партнера для зміни юр. адреси
У 8 з 10 випадків власники бізнесу пропускають помилки в адресі, допущені реєстратором
70% компаній не знають з чого почати, які держоргани повідомляти, чи вносити зміни до статутних документів
Основні помилки при самостійній зміні юридичної адреси
Самостійна зміна адреси
- Нерозуміння процесу внесення змін при зміні юридичної адреси ТОВ
- Відмова в реєстрації змін через неповний пакет реєстраційних документів, неправильно підготовлений протокол, реєстраційна картка, статут (якщо в статуті поштова адреса була призначена, що не є обов'язковою вимогою - її необхідно міняти)
- Втрата часу при довгій комунікації з державними бюрократичними органами
- Відсутність розуміння подальших дій при відмові
- Помилки органу реєстрації: відсутність зміни адреси ТОВ в ЄДР або спотворені дані про неї
Зміна адреси ТОВ з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо зміни юридичної адреси в Києві
- Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок з боку держорганів і негайно їх виправимо
Етапи оформлення зміни юридичної адреси
ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.
ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підготовка документів та їх подача.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Контроль і комунікація з реєстратором, попередній звіт про виконані дії.
РЕЗУЛЬТАТ
Передача результату роботи.
СТРАТЕГИЯ
Консультація про подальші дії клієнта.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи зміни юридичної адреси
Поширенні запитання
-
Які документи потрібні для зміни адреси юридичної особи?
- протокол;
- реєстраційна картка;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- нова редакція статуту (при необхідності);
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Пакет документів подається в центр надання адміністративних послуг або нотаріусу.
-
Хто повинен подавати?
Виконавчий орган юрособи (директор), або довірена особа.
-
Чи потрібно платити збори / адміністративні платежі?
Обов'язковій оплаті підлягає адміністративний збір.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 24 годин з моменту подачі необхідного пакету документів.
-
Чи може реєстратор відмовити в реєстрації?
При відсутності повного пакету документів, неправильного їх заповнення, некоректному статуті в новій редакції - в реєстрації буде відмовлено.
-
Що робити, якщо реєстратор відмовив в реєстрації?
Потрібно привести документи у відповідність до закону і подавати на оформлення повторно.
-
Що робити, якщо була допущена помилка під час реєстрації?
Якщо помилка допущена з вини державного реєстратора, заявник повинен в паперовій або електронній формі повідомити про це орган державної реєстрації. В день отримання повідомлення реєстратор виправляє помилку безкоштовно. Виправлення помилки, допущеної не з вини реєстраційного органу, здійснюється за плату.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу, в тому числі проведення загальних зборів?
Юристу можна делегувати проведення зборів, підготовку протоколу, внесення змін до статуту та складання інших обов'язкових документів, необхідних для проведення реєстраційної дії. А крім того, доручити безпосередню комунікацію з реєстратором аж до кінцевого результату.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати ТОВ?
Юрист супроводжує підприємство комплексно або з окремих напрямків, в залежності від клієнтського запиту.
-
Чи є наявність офісу обов'язковою умовою?
Згідно із законодавством України, місцезнаходження юридичної особи - це фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу. Діяльність підприємства може здійснюватися і за місцезнаходженням його відокремлених підрозділів (торгових точок, філій і т. д.). Якщо у підприємства відсутнє фактичне місцезнаходження - можуть виникнути проблеми з фіскальними органами і діловою репутацією.