- Внесення змін до статуту / реєстрація нового
Якщо Вам необхідно провести реєстрацію змін до статуту у зв'язку зі зміною статутного фонду, зміною власників підприємства, поправками в юридичну адресу, новими видами діяльності, доповненнями в назві компанії, зміною функцій і цілей фірми - можна зіткнутися зі складнощами і втратою часу.
Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте проведення реєстрації змін професіоналам, щоб зосередитися на розвитку бізнесу і не втрачати дорогоцінний час
Кожен 2-ий підприємець допускає помилки при внесенні зміні в статут самостійно
Від 2 до 8 годин втрачають власники бізнесу на відвідування державних органів для подачі документів
70% компаний не знают с чего начать, какие госорганы уведомлять, какие изменения вносить в уставные документы
Основні проблеми при самостійному внесенні змін до статуту
Самостійна зміна статуту
- Довга комунікація з бюрократичними державними органами
- Нерозуміння процесу внесення змін до статуту
- Відмова в реєстрації змін через неповноту пакету реєстраційних документів, неправильно підготовленого протоколу, статуту, картки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Помилки органу реєстрації: відсутність в ЄДР оновлених даних, описки і помилки, які можуть нести в собі перекручені відомості
Внесення змін з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо внесення змін до статуту ТОВ
- Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок з боку держорганів і негайно їх виправимо
Етапи внесення змін до статуту
ЗАЯВКА
Первинна консультація.
ПІДГОТОВКА
Підписання договору та підготовка документації.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Подача комплекту документів в реєстраційну службу.
РЕЗУЛЬТАТ
Передача результату роботи.
СТРАТЕГІЯ
Консультація про подальші дії.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи зміни статуту
Поширенні запитання
-
Які документи необхідно подавати?
- реєстраційна картка;
- протокол загальних зборів учасників, про прийняття рішення про внесення змін до статуту ТОВ;
- статут у новій редакції;
- квитанція про оплату адміністративного збору;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Можна подавати нотаріусу або в центр надання адміністративних послуг.
-
Чи потрібно платити збори / адміністративні платежі?
Оплаті підлягає адміністративний збір.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом 24 годин з моменту подачі документації.
-
Чи може реєстратор відмовити в реєстрації?
При відсутності повного пакету документів, неправильного їх заповнення, некоректному статуті в новій редакції та інших помилках - реєстратор має право відмовити в реєстрації.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу, в тому числі проведення загальних зборів?
Юристу можна делегувати як проведення загальних зборів засновників і підготовку протоколу, так і складання інших обов'язкових документів необхідних для подачі реєстратору. А крім того, доручити безпосередню комунікацію з реєстратором включно аж до кінцевого результату.