- Зміна КВЕД
Якщо Вам необхідно провести зміну основного виду діяльності або додати вид діяльності і зареєструвати зміни до ЄДР - потрібно розуміти, чим загрожує неправильно обраний КВЕД.
Без оцінки особливостей і специфіки підприємства зміна або розширення КВЕД для ТОВ, ФОП, ПП тягне небажані наслідки:
- Складнощі в отриманні дозвільних документів (якщо вид діяльності передбачає їх отримання).
- Визнання договору недійсним з боку фіскальних органів.
- Відмова від тендерних пропозицій.
- Блокування податкових накладних.

Отримати консультацію з нашими фахівцями
Довірте проведення реєстрації змін професіоналам, щоб зосередитися на розвитку бізнесу і не втрачати дорогоцінний час

Кожен 2-ий підприємець допускає помилки при самостійній зміні КВЕД і несе додаткові витрати

Втрата часу - понад 50% підприємців втрачають від 36 до 72 годин, щоб розібратися в процедурі і правилах заповнення документів
Незнання вимог Державної податкової служби - пропускаються терміни на повідомлення платниками ЄП
Основні проблеми при самостійній зміні КВЕД
Самостійна зміна КВЕД
- Нерозуміння процесу реєстрації змін видів діяльності
- Відмова в реєстрації змін через неповний пакет реєстраційних документів або неправильної їх підготовки
- Відсутність розуміння подальших кроків при відмові
- Тривалі діалоги з державними бюрократичними органами
- Помилки реєстратора: відсутність в реєстрі відомостей про нові КВЕД, або часткове відображення інформації, а також помилки і описки, які можуть нести в собі спотворені дані
Зміна КВЕД з Fidelium
- Допоможемо швидко і юридично грамотно оформити документи щодо зміни КВЕД
- Проведемо процедуру реєстрації протягом 1-2 днів
- Перевіримо зареєстровану документацію на наявність помилок і друкарських помилок з боку держорганів та негайно їх виправимо
Як ми працюємо

ЗАЯВКА
Консультація: опитування клієнта і формування ціни, виходячи із запиту.

ПІДГОТОВКА
Підписання договору, підбір КВЕДів і узгодження їх з клієнтом.

РЕАЛІЗАЦІЯ
Підготовка і подача документів, контроль і комунікація з реєстратором.

РЕЗУЛЬТАТ
Передача клієнтові результату роботи.
Fidelium
Орієнтуючись на практичний результат, ми ставимо завдання і послідовно добиваємося її рішення
Тарифи зміни КВЕД

Поширенні запитання
-
Які КВЕДи найбільш підійдуть?
КВЕДи підбираються виходячи з намірів бізнесу і системи оподаткування, яку він планує вибрати.
-
Які документи потрібні для зміни видів діяльності?
- реєстраційна картка;
- протокол зборів учасників про зміну видів діяльності;
- квитанція про оплату адміністративного збору;
- довіреність для уповноваженої особи. -
Куди подавати?
Документація подається нотаріусу або в центр надання адміністративних послуг.
-
Хто повинен подавати?
Виконавчий орган юрособи (директор), ФОП, або довірена особа.
-
Чи потрібно платити збори або адміністративні платежі?
Оплаті підлягає адміністративний збір.
-
Як швидко проводиться реєстрація?
Протягом доби з моменту подачі необхідної документації.
-
Чи може реєстратор відмовити в реєстрації змін при зміні КВЕД?
При відсутності повного пакету документів, неправильного їх заповнення та інших помилках - в реєстрації буде відмовлено.
-
Що робити, якщо реєстратор відмовив в реєстрації?
Потрібно привести документацію у відповідність з законом і подавати на оформлення повторно.
-
Чи можна всі дії делегувати юристу?
Юристу делегують аналіз і вибір КВЕДів, проведення зборів засновників, підготовку протоколу, складання інших обов'язкових документів для подачі реєстратору. Крім того, юристу доручають безпосереднє спілкування з реєстратором аж до кінцевого результату.
-
Чи зможе юрист далі супроводжувати бізнес?
Юрист супроводжує підприємство комплексно або з окремих напрямків.